Skolení je zaměřeno na metody vyhodnocování úspěšnosti webových stránek, e-shopů, PR článků, reklamy na internetu (PPC, bannery …), affiliate programů a vyhodnocení dat z pohledu marketingu a managementu. U nás se dozvíte o metodách sběru dat, odhalí se vám nové možnosti, naučíte se dávat data do potřebných souvislostí za účelem reportování nebo vyhodnocení, seznámíte se s praktickými příklady a v nepolední řadě se naučíte nastavovat analytické nástroje tak, aby se vám s nimi snadno pracovalo.
Školení je určeno pro manažery odpovědné za ekonomické výsledky, marketéry, správce PPC kampaní, webmastery a IT specialisty, tvůrce obsahu webu – copywritery a pracovníky provádějící reporty. Od účastníků se neočekává žádná předchozí znalost webové analytiky.
Na školení se dozvíte jak funguje sběr dat, odhalí se vám nové možnosti, naučíte se dávat jednotlivá data do potřebných souvislostí za účelem reportování nebo vyhodnocení, seznámíte se s praktickými příklady a v nepolední řadě se naučíte nastavovat analytické nástroje tak, aby se vám s nimi pracovalo snadno a s radostí.
Studijní materiály, osvědčení o účasti a občerstvení.